W duchu Zero Waste

09 Marzec 2016

Zero Waste - to krótkie serie z bannerowych ścinków, zameczkowych elementów, fragmentów tkanin, końcówek i resztek różnych materii, które przewijają się przez naszą pracownię. Trashki od zawsze zbierają ciekawe resztki i skrawki, które zostają po wykrojeniu i dopasowaniu dodatków do większych modeli toreb.

Czytaj dalej
Z Muzeum Etnograficznego w Krakowie otrzymaliśmy tajemniczy odnaleziony materiał - intrygujące zwoje bannerowe i sporo pociętych już elementów - esencja kultury przeszłych. Materiał snuł się po magazynach, przycupnął w kątach. Ania i Natalia wydobyły go na światło i znalazły kogoś kto potraktuje go należycie - nas. Czytaj dalej

Nowe otwarcie

07 Maj 2015

Patrząc na pierwsze produkty które stworzyliśmy czujemy, że pomysł okazał się trafiony i powoli dopasowywał się do warunków rynku. Samo "dopasowywanie" nie obyło się bez sinusoidalnych emocji towarzyszących każdej młodej działalności gospodarczej.

Po czterech latach pracy i paromiesięcznej refleksji usprawniamy zasady naszego działania. Żeby wyraźnie dać temu znać - przebudowujemy nasz serwis internetowy.

Czytaj dalej

Ręcznie Szyte

06 Maj 2015

Szukaj ciekawych motywów i łap duże nożyce w dłoń. Winyl na którym drukowane są wielkoformatowe reklamy, jest grubym i wytrzymałym materiałem, nasze ręce muszą być bardziej wytrzymałe. Do każdego banneru podchodzimy z zamiarem wyszukania jak największej ilości motywów, które pozwolą nam wykorzystać jak najwięcej materiału i stworzyć ciekawe produkty

Czytaj dalej

Tylko Imienne Sztuki

06 Maj 2015

Każdy produkt to osobna historia, fragmenty pociętych zdarzeń z tętniącego życia miejskiego, które dzięki procesowi odzysku, wracają do swego naturalnego środowiska, do miasta, na ulice, do ludzi, w formie unikatowej torebki.
Tak bardzo przywiązujemy się do naszych produktów, że każdemu nadajemy imię.

Czytaj dalej

Upcycling

06 Maj 2015

Upcycling to nadawanie nowego znaczenia materiałom pozornie bezwartościowym. Upcycling jest to dla nas podstawową zasadą działania - sposobem przetwarzania rzeczywistości. Wątek nadawania wartości materiałom bez wartości jest najistotniejszym składnikiem każdego produktu. Dlatego też każda Trashka to pojedynczy egzemplarz.
Czytaj dalej